Happy People’dan Happy News!

Son 6 ayda kaç akşam daha güne yeni başladık, kaç hafta sonu Karaköy’e geldik, kaç kere pizza söyledik, kaç konseri kaçırdık, kaç doğum gününe son anda eli boş gittik, Dünya Kupası’nda kaç maçı bir gözümüzle izledik, kaç Happy Hour’a az takılıp toplantıya döndük.. Bunları hesap etmedik ama kaç işimizle sabah güzel uyandık, iyi biliyoruz.. İşte bunlardan birkaçı...

En Büyük Ford Trucks!

Tamamı Türkiye’de geliştirilip dünyaya armağan edilen “ International Truck of the Year” ödüllü F-Max’in global tanıtımını üstlendik. Yeni Ford Trucks F-Max kabiniyle, performansıyla, teknolojisiyle, konforuyla büyüktü ve bu büyüklüğü dünyaya hakkıyla anlatmamız gerekiyordu. Biz de büyük düşündük, içimizden geçen her şeyi F-Max’in içinden geçirdik! Lansman toplantılarıyla, sosyal medya, tv ve basın kampanyalarıyla dünya standartlarında bir tanıtım oldu. Ford Trucks ve F-Max lasman kampanyasında da büyüklüğünü herkese gösterdi.

İzlemek için tıklayınız »

Başarı tesadüfleri sevmez.

Yaratıcı işlere imza atmak bizim için çok değerli, hem yaratıcı hem etkin işler başarmak ise paha biçilmez! Bu yıl, geçen yıllarda olduğu gibi, yaptığımız iletişim kampanyalarının markalarımıza kattığı değerler Effie ödülleriyle taçlandı.

Yataş kampanyamızla Gümüş Effie, Porçöz Sprey lansmanı ve Sütaş Ramazan kampanyamızla da birer Bronz Effie kazandık. 2018 Global Effie Effectiveness Index’ine göre, Happy People Project, dünyanın 8’inci, Avrupa’nın 5’nci ve Türkiye’nin en etkin bağımsız ajansı seçildi! Bu başarı, tesadüf olabilir mi?

KİNETİX - Adımın ses getirsin!

Yeni markamız Kinetix için yepyeni bir adım attık ve “Adımın ses getirsin” mesajıyla ses getiren bir kampanya yaptık. Gençleri adım atmaya, yola çıkmaya, duruşunu, tavrını ortaya koymaya, herkese seslerini duyurmaya cesaretlendiren bir kampanya. Mesajımızı, gençliğin son yıllarda daha çok sevdiği RAP’le ve RAP’in en “harbi” isimlerinden GAZAPİZM ile yoğurunca ortaya sağlam olduğu kadar verimli bir işbirliği çıktı. “Haydi! Kalk ve bir adım at. Gittiğin yerle değil, attığın adımla fark yarat!” diyen, “Tek yapman gereken, adım atmak. Cesaretini topla, sessizlik senden korksun!” diye seslenerek gençliğin kalbine dokunmayı başaran bir işbirliği oldu bu.

Gazapizm’i alışıldık bir reklam “jingle” müzisyeni olarak yazılanları okuması için kullansaydık ortaya bu kadar samimi ve hakiki bir şarkı çıkmayabilirdi; oysa gençlere iletmek istediğimiz mesajı yorumlamasında onu tamamen serbest bırakınca, o da rap ruhunu özgürce konuşturdu. İşte o zaman “Adımın ses getirsin” mesajı sadece şık bir slogan olmanın ötesine geçti, gençlerin içine işlemeyi başardı. Kinetix-Gazapizm işbirliği sadece rap parçası ve kliple de kalmadı, 3 farklı renkte Gazapizm ayakkabısı tasarladık, şapkasından t-shirt’üne kadar yepyeni bir bir ürün serisi yarattık. Kinetix, bu kampanyayla artık bambaşka bir yoldan yürüyor: gençlerin yanında, onlarla aynı adımları atıyor, aynı şarkıyı söylüyor..

İzlemek için tıklayınız »

Adı da tadı da kampanyası da Boombastic!

Şölen’in aykırı lezzeti Boombastic’i hakettiği bilinirliğe kavuşturmak için kendi gibi alışılmamış bir kampanya yapmamız, üstelik bunu sadece dijitalde başarmamız gerekiyordu. Önümüzde Dünya Kupası vardı ama marka olarak sponsor değildik, iletişim imkanlarımız da sınırlıydı. Ama futbolseverlerin maç izleme keyfi için bir şeyler yapabilirdik. Malum futbol heyecanı birlikte yaşanınca daha coşkulu, lakin herkesin arkadaşlarıyla, dostlarıyla izleme imkanı da kısıtlı. Biz de işte tam bu noktada futbolseverlere Boombastic bir kıyak yaptık ve maçları yalnız izlemektense, futbolun en renkli ve sevilen isimlerinden ünlü antrenör Yılmaz Vural ile birlikte izleme imkanı veren bir mekanizma yarattık. Maç saatlerinde Facebook ya da Instagram’dan Boombastic Yayın’a bağlanıp telefonu koltukta yanınıza koyduğunuz anda, Yılmaz Vural yanınızda olacak, maçı yorumlayacak ve sizden gelen sorulara yanıt verecekti.

Sonuç?
Toplamda 3 maçta, 525.000 kişi Boombastic Yayın’a bağlandı, maç heyecanını Yılmaz Abi’nin esprili yorumları eşliğinde yaşadı. Kampanyayı duyurmak için hazırladığımız videolar 30 milyon gösterime ulaştı, toplamda %29 etkileşim alarak önemli bir başarıya imza attı. Ve Boombastic Facebook ve Instagram takipçi sayısı, 10.000’in altındayken bu projeyle 8.3 milyon tekil kullanıcıya ulaştı. Çook Boombastic bir proje oldu!

İzlemek için tıklayınız »

Bankkart Combo. Seni düşünür o!

Cüzdanlarda artık yeni bir banka kartına yer kalmadığı ve aslında her kartın az çok benzer faydaları sunduğu bir dönemde Ziraat Bankası, çok faydalı ve akıllı bir kart çıkararak banka kartı ve kredi kartı özelliklerini tek bir kartta topladı. Bankkart Combo, sadece iki kartı bir arada sunarak cüzdanda çok kart taşıma derdinden kurtarmanın ötesinde müşterilerin finansal ihtiyaçlarını göz önüne alan farklı avantajlarla da donatıldı. Mesela, ücretsiz taksitlendirme yapıyor ya da faizsiz ekstre erteleme imkanı veriyor, tüm işlemleri mobil olarak her yerden yönetme kolaylığı sağlıyor. Tüm bunları düşünce, Bankkart Combo için “senin iyiliğini düşünen kart bu” dedik lansman kampanyasını “Bankkart Combo. Seni düşünür o!” fikrinin etrafında ördük.

İzlemek için tıklayınız »